5
Vôňa je jednoducho dokonalá!
Zároveň by som chcela vyzdvihnúť túto predajňu – na Slovensku je naozaj náročné zohnať niche parfémy, preto ma veľmi teší, že existuje obchod s takouto ponukou, a to aj s kamennou predajňou!
Pre milovníčku vôní je to ako nájsť ihlu v kope sena. Úprimne, nikdy som nebola fanúšičkou klasických predražených vôní, ktoré voňajú všetky rovnako – o to viac si cením, že som natrafila práve na tento obchod.
5
Unikátna vôňa , jedinečná
5
Áno je to najkrajšia vôňa
5
Bol to darček pre Našu dcéru je Veľmi šťastná túžila po tejto vôní už dlho.Vôňa je sladká cítiť vanilku,kokos, mliečko ,med je dosť sladká ďakujeme aj za vzorky k nákupu ja osobne nemusím také sladké vône ale každému sa páči niečo iné ak hľadáte niečo ako mliečny koláčik alebo mliečko bude to niečo pre Vás Ešte raz ďakujeme 💟
5
Veľmi dobrá výdrž a príjemná vôňa vyvolávajúca pocit pohody na chladné jesenné a zimné dni. Spokojnosť s obchodom, určite odporúčam.
5
Spokojná,nadšená, vôňa je úžasná.
5
Veľmi spokojná rýchle dodanie komunikácia super
5
Veľmi spokojná. Ďakujem
5
Neskutocne krasna vona, sladka, hrejiva, hebka a vabiva:)
Odporucam:)
5
Ja a moje okolie milujeme tento parfém
5
Neskutočná dlhá vydrž úžasná vôňa
5
Krásna sladká vôňa na zimu.
5
Vona zodpoveda popisu. Vyborna.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Len registrovaní používatelia môžu pridávať príspevky. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.

Výtvory talianského parfumérskeho domuGiardini di Toscana vždy vychádzajú z emócií, spomienok, štýlov, ktoré vznikajú z čistej vášne, a nie sú zámerne koncipované len na marketingové účely.
Tieto vône pútajú pozornosť nie svojou vtieravosťou alebo intenzitou, ale vďaka svojej estetickej kvalite a originalite, preto sú vhodné pre silné osobnosti, ktoré sa nesnažia len prispôsobiť aktuálnym trendom.
Zatiaľ čo konvenčná parfuméria má tendenciu vnucovať rovnakú vôňu čo najväčšiemu počtu rôznych vekových skupín a štýlov, v záujme dosiahnutia cieľov obratu sa niche usiluje o ponuku odlišnej a jedinečnej vône pre každú individuálnu osobnosť. Empatia medzi parfumom a spotrebiteľom je absolútne prvoradá a pomoc pri hľadaní správnej kombinácie je skutočnou pridanou hodnotou, ktorá zaručuje dlhodobú lojalitu zákazníkov.