HEADSPACE
Francúzska značka HEADSPACE ponúka výber životných momentov zachytených prostredníctvom analýzy ľudských „duševných priestorov“ v kombinácii so starostlivo vyrábanými surovinami na zachovanie kvality.
Táto inovatívna technológia vynájdená v 70. rokoch umožňuje parfumérom zachytiť podstatu nezmazateľných životných momentov. Výsledkom sú prírodné a poetické vône zabalené do minimalistických dizajnových flakónov.
Jules Dinand, zakladateľ Headspace
Jules Dinand našiel inšpiráciu pre elegantné flakóny na stoloch najrenomovanejších parfumérov, kde sa rozdáva nespočetné množstvo flakónov. Jeho rekonštrukcia v životnej veľkosti zachytáva pôvod každého parfumu, teda jedinečné zloženie tých najexkluzívnejších surovín . Aby sa tento inšpiratívny kreatívec lepšie prispôsobil dobe, rád skladá aj čuchové podpisy pre značky či miesta. Pokiaľ ide o parfumy a emócie , fantázia neutíchajúceho snílka sa nezastaví pred ničím.
Vlastnosti Headspace
Kolekcia Headspace ponúka výber zachytených, uväznených, zapuzdrených, neaktuálnych momentov života, ktoré sprostredkujú snímky, ktoré sú pôsobivé a poetické . Sú to momenty univerzálnosti, pomenované jednoducho podľa suroviny, ktorá ich presahuje. Prírodné suroviny sú starostlivo vyberané, ručne zbierané a spracované, aby sa zachovali všetky ich čuchové kvality. Headspace vytvárajú vôňu, ktorá ešte nebola v haute parfumérii. Ak sa moderná parfuméria zrodila zo spojenia prírodných a syntetických surovín, Headspace dáva svojim vôňam veľkorysú prirodzenosť .
Stránka 1 z 1 - 8 položiek celkom